Oldalak

2013. február 13., szerda

szeretem, szerda

Ezen a héten, amikor a piros szívek és "iloveyou"-k töltik be a levegőt, a Bálint-napi felbolydulás engem is megihletett.
Azt eszeltem ki, hogy ezen a héten minden nap írok ide egy bejegyzést, hogy mostanság mik azok a dolgok, amiket szeretek!

Ma egy pár képet szeretnék elétek tárni.
Amolyan igazi őszi-téli finomságról: az almás rétesről.
Én trükkös vagyok, mert kész réteslapokat használok, ezáltal igazán gyors ez a sütemény.
A tölteléket úgy készítem, hogy az almákat felkockázom, majd vajon sok fahéjjal és cukorral pirítom-párolom.
A fahéj és az édes alma illata már ilyenkor betölti a teret. Nekem ez az igazi őszi-téli illat. :)
Néha az alma mellé rakok egy kis meggy lekvárt is, ami csinosan rózsaszínűre festi az egészet.






Rájöttem, hogy igazán kedves dolog ételt fotózni,
mert mind türelmes velem! Elnéző.
Komótos. Nem ugrál, nem mozdul be.
Nem veti a szememre, hogy forgatom, rendezgetem, beállítom.
:D :D :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide írd, mire gondolsz: Say what You have to say: