Oldalak

2013. február 12., kedd

szeretem, kedd

Ezen a héten, amikor a piros szívek és "iloveyou"-k töltik be a levegőt, a Bálint-napi felbolydulás engem is megihletett.
Azt eszeltem ki, hogy ezen a héten minden nap írok ide egy bejegyzést, hogy mostanság mik azok a dolgok, amiket szeretek!  

Ez most egy kifejezetten csajos bejegyzés lesz, szerintem- bár igazán nem szeretnék kirekesztő lenni ;), tehát az úgy volt,

hogy ahogy közeledett a harmincadik szülinapom egy nagy elhatározásra jutottam, miszerint megnövesztem a hajam!
Aki ismer tudhatja, hogy ez több is, mint nagy elhatározás: ez amolyan hatalmas, lehetetlennek tűnő vállalkozásnak számít inkább. Mert én olyan vagyok, hogy gondolok egyet és hopsz, levágom a hajam.
Mondhatni türelmetlen vagyok. 
De ki akartam próbálni magam, a türelmem, az akaraterőm :)
Idén nyáron lesz a 4. éve, hogy hagyom a hajam, had nőjön.
Szeretem.
Sose gondoltam volna, hogy kincsnek tarthatok ilyen egyszerű dolgot, mint a hajam. De igazán jó elmerengni az elmúlt éveken, amiket mind itt hordok magammal. Hehe.
Persze, ha az ember nincs ellátva csodagénekkel, jó ha ápolgatja, kényezteti hajkoronáját.
Pár hete kezdtem el hajmosás előtt pakolást rakni rá, kedves nővérkém tanácsára (ő Vera a www.hazikence.hu -tól):
1 rész olivaolajhoz
1 rész mézet adva, szépen a hajra kenve, tövektől a végekig. Majd műanyag fóliával betekerve, fél órát hagyni hatni, majd a megszokott módon hajat mosni.
Tudom, elsőre furcsának, macerásnak tűnhet, de meglepően egyszerű és nagyszerű a valóságban!
Nagyon nagyszerű.
Már az első használat után éreztem a pozitív változást- és mint ahogy fentebb említettem, kicsit türelmetlen vagyok, tehát engem meggyőzött a módszer!



Az olivaolajunkat Görögországból hoztuk, mikor arra jártunk.
Egy csodadolog!
Ezeket a képeket ott készítettem, a nénitől vettük az olajat.

A méz, háziméz.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide írd, mire gondolsz: Say what You have to say: