Oldalak

2013. február 15., péntek

szeretem, péntek

Ezen a héten, amikor a piros szívek és "iloveyou"-k töltik be a levegőt, a Bálint-napi felbolydulás engem is megihletett.
Azt eszeltem ki, hogy ezen a héten minden nap írok ide egy bejegyzést, hogy mostanság mik azok a dolgok, amiket szeretek!

-miután felkel a nap, és a fénye mindent beragyog-



Hello-hello, itt a péntek! Ezen a héten az utolsó bejegyzésem.
Zárásként pár képet hozok, teli fényes napsütéssel.
Mert ha őszinte akarok lenni, ez az amit manapság nagyon nagyra értékelek, szeretek:
 a Napfény!
Szeretem a telet, a fehér tájat, a friss, szúrós hideget. Megértettem, hogy kell és szükség van ilyen időkre is itt, ahol mi élünk. Elfogadom, hogy ilyenkor többet vagyunk bent, mint kint.
Hogy sokszor esik az eső, köd van, fagy van, hó van
és hogy kevés a napsütés.
DE, amikor előbújik a felhők mögül, nekem az mindig ajándék!
Tudom én, hogy hamar itt a tavasz,
a sok melengető napsugár...
addig is kitartás!


a reggeli napfény



szépséges hétvégét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide írd, mire gondolsz: Say what You have to say: